Rabu, 27 Jun 2012

TERKINI..!!ADUN KUALA SEMANTAN MERAJUK DENGAN PAS??

ADUN Kuala Semantan
Menurut sumber PPH yang terbaru nih..dengar khabornye ADUN Kuala Semantan, Tuan Syed Hamid Syed Mohamad akan menarik diri dari bertanding pada PRU 13 ini. Khabornya lagi, ADUN Kuala Semantan tersebut agak kecewa dengan layanan PAS Pusat terhadap beliau seolah-olah mahu meminggirkannya sebagai calon di dalam kempen PRU 13. Bakpenye jadi gitu?? PPH cuba juga lah merisik-risik kawan-kawan PAS Pusat yang lain, citenya, sikap ADUN Kuala Semantan yang suka bergaul tidak mengira fahaman politik tu membuat PAS Pusat berasa curiga atas kesetiaan beliau kepada PAS.  Dah, bukan seorang ADUN kena berbaik dengan semua orang ke?Tak kiralah sesiapa pun demi untuk menjaga kebajikan rakyat sebagai wakil rakyat yang dilantik?

P/S PPH semakin lama semakin pelik la dengan Parti "Syurga" PAS nih yang MAHA KELAM KABUT (bak kata P.Ramlee dalam filem Keluarga 69) ?? Buat gini salah, buat itu tak boleh,buat baik pun salah? Toh, Mende toh..??

*Disclaimer* Harap PAS jangan saman ke kawan nih, kawan dengar cerita ni pun masa tengah nyuap nasi minyak masa pergi jemputan orang kahwin di Temerloh hujung minggu lepas..heheh

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More