Selasa, 26 Februari 2013

KEMPEN #ANWARNEWPM : ANWAR IBRAHIM BAPA PEMBENTUKAN NEGARA REPUBLIK DAN KOMUNIS MALAYSIA..!!!!

Baru-baru ini pembaca serta peminat politik Twitter tanahair telah sedia maklum melalui blogger paling KAYA  Pakatan Romen (PR), Milo Basi tentang KEMPEN poster terbaru Anuwar. Blogger ini telah mempromosikan satu KEMPEN POSTER bertajuk #AnwarNew PM ,  sebagai Perdana Menteri terbaru Malaysia pada Kempen PRU 13 yang akan datang.

Tapi ramai sebenarnya yang tidak tahu asal usul pencipta sebenar poster kempen #AnwarNewPM tersebut. Pencipta poster tersebut sebenarnya adalah Frank Shepard Fairey seorang artis dari Amerika yang terkenal kerana memperjuangkan semangat Revolusi dan Komunisma serta menyumbangkan sumber dana kepada kumpulan-kumpulan Revolusi. Antara sumbangan kontroversinya adalah menyalurkan sumber kewangan kepada kumpulan Zapatista Army of National Liberation, dan juga kepada puak-puak pemberontak di Darfur , Sudan.

Tapi kenapa Anuwar memilih Frank Shepard Fairey dalam penciptaan kempen poster beliau ini???Menurut sumber PPH, Anuwar dikatakan mengambil "BERKAT" dari penghasilan seni Frank Shepard Fairey setelah Presiden Barack Obama juga telah menggunakan khidmat hasil kerja tangan Frank Shepard dengan poster kempen berjudul "HOPE". Obama telah berjaya menang dengan undi yang besar pada pemilihan Presiden Amerika pada kempen baru-baru ini. 

Sebenarnya, menurut sumber PPH lagi, Anuwar sudah terlalu OBSES untuk menjadi Presiden Malaysia yang pertama dan bukannya Perdana Menteri Malaysia. Inilah tanda-tanda awal yang ramai pengikut PR tidak kira la ahli daripada PKR ataupun PAS tidak menyedari maksud tersirat kempen poster terbaru ketua LGBT tersebut. Persoalan PPH sebenarnya SIMPLE sahaja..Sudah bersedia ke rakyat Malaysia khasnya orang-orang Islam Melayu untuk kehilangan Institusi Raja dan hak-hak Melayu yang beragama Islam apabila sistem Raja Berperlembagaan kita diubah seta merta kepada Republik ataupun kepada pemerintahan bentuk Komunisma?? PPH tinggalkan sahaja beberapa contoh hasil kerja tangan artis Amerika ini untuk kita sama-sama fikirkan kebenaran terbaru tentang Anuwar Ibrahim ini.


 




 P.S. 

PPH hairan kenapa banyak POSTER berunsurkan KOMUNISMA sahaja menjadi bahan utama kepada artis Amerika ini?? 




0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More