Khamis, 14 Mac 2013

(UPDATE LAHAD DATU) PANAS..!!TIAN CHUA TERIMA SANDIWARA TERBARU..???!!!


PPH INGIN BERKONGIS DENGAN APA YANG TELAH DISAMPAIKAN OLEH BLOG SAHABAT MYMASSA.BLOGSPOT.COM..:

SANDIWARA KAH INI???

Akhirnya anak-anak Perajurit Negara yang terkorban, isteri-isteri kepada Suami mereka yang terkorban, Ibu bapa yang anak-anak mereka terkorban, hari ini mendapat satu berita penting... 

"Seorang manusia yang pernah menggigit anggota polis, seorang manusia yang pernah langgar sehingga mati seorang anggota tentera, seorang manusia yang pernah membuat super imposed gambar Perdana Menteri, seorang manusia yang Memperlekehkan Perajurit-Perajurit Negara sebagai Sandiwara dan Wag The Dog akhirnya ketakutan dan menggigil di Mahkamah Jalan Duta pagi tadi. Riak wajahnya ketakutan berdepan dengan keluarga Perajurit Negara"
Tian Chua atau nama Sebenarnya Chua Tian Chang No. K.P. 631221-04-5765 didakwa Di Bawah Seksyen 4 (1) (b) Akta Hasutan 1948 (Akta 15) dan boleh dihukum di bawah seksyen 4(1) Akta yang sama!

Sekurangnya-kurangnya kebiadapan, kebodohan dan kurang ajar Tian Chua ini telah menerima padahnya.

Namun, kita jangan lupa, 10 Anggota Perajurit Negara kita yang Terkorban, ada di antaranya diseksa dengan pelbagai seksaan yang begitu sadis, menghiris anak jantung kita dan terseksa belum lagi menjawab Fitnah Tian Chua yang mengatakan semua itu Sandiwara dan hanyalah Wag The Dog sahaja!

Maka, apakah selepas ini...

A) Buang Negara Tian Chua ke negara asal nenek moyangnya sudah tentu dia boleh hidup di sana.

B) Hantar Tian Chua ke Lahad Datu untuk bertugas di Kg. Tandou supaya dia bolehlah bersandiwara di sana. Dari Kg. Tandou, Tian Chua boleh Tweet dalam tweeternya "Ini Semua Sandiwara" dan "Wag The Dog".

C) Pastikan Tian Chua tidak boleh bertanding dalam PRU13. Jika dia bertanding pastikan semua undi orang Islam jangan beri kepadanya. Haramkan diri kita mengundi manusia ini.

D) Atau anda ada cadangan lain, silakan...
AKHIRNYA SI TIAN CHUA, KUTUK BERAHAK TAH MANA TAH SI ANUWAR KUTIP DARI TEPI JALAN AKAN DI DAKWA...ADA LAGI KE KUTU2 BERAHAK PR NAK HINA PENGAWAI KESELAMATAN DAN TUDUH MENUDUH KERAJAAN??? 

KENA LA SEBIJIK SANDIWARA KAT MUKA TIAN CHUA..!!!!PUIII..!!

 

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More