Jumaat, 18 Januari 2013

USTAZ FATHUL BARI GENTLEMEN MENGAKU BERNIKAH LAGI SATU DI THAILAND???!!

Salam pembaca blog setia PPH..PPH kembali semula untuk menulis di blog PPH yang keramat ini..Kali ini isu berhubung pendedahan dari blogger-blogger Pakatan Romen (PR) yang sudah tiada idea untuk menutup kemaluan sendiri yang tidak seberapa nak besor itu berhubung KEBODOHAN PEMIMPIN-PEMIMPIN BACUL MEREKA TENTANG PENDIRIAN MEREKA TENTANG ISU KALIMAH ALLAH..

Mula la otak Blogger PENIPU PRnak mencari benda itu dipusing-pusingkan kepala otak rakyat dengan harapan supaya rakyat melupakan pengumuman BODO Hadi Awang tentang kalimah ALLAH supaya boleh digunakan semua agama tidak berapa lama dulu..

Puak-puak PR ni ingat Ustaz Fathul Bari ni BACUL macam Hadi Awang ke? (OOhh..PiLISSS...mcm kata Mat Saleh)..Lepas pengumuman BODO bercanggah dengan Keputusan Majlis Syura PAS, terus menyorok dalam gua mana tah dalam Malaysia nih..haram tak tunjuk muka..

PPH tinggalkan satu video wawancara terkini Ustaz Fathul Bari menjawab segala fitnah terbaru beliau yang kononnya beliau telah lari bernikah dengan perempuan lain di sempadan Thailand dan telah didenda  oleh mahkamah syariah Malaysia..

Nak tau lebih lanjut SILA KLIK SINI
P.S.
Kepada pencacai PR yang dah tade idea tu.. korang tanggung la sendiri doa orang teraniaya di FITNAH...


0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More