Jumaat, 13 Julai 2012

USTAZAH ABBY KUTUK PDRM WARDINA PULA SUKA??!!

Mesranya Ustazah PAS
Susulan dari kebanjiran artis-artis Malaysia yang tak laku di pasaran Malaysia, India dan negara-negara jiran di seberang,maka ramai la pulak dari kalangan mereka yang pandai-pandai mengeluarkan fatwa-fatwa sesat. Salah seorang yang NGETOP sekarang adalah Ustazah "MEE SEGERA" Abby Abadi yang mula sibuk dok ngutuk-ngutuk PDRM.(biasalah benda pertama yang parti PAS'tard akan ajar pengikut syurganya). Seperti yang dikeluarkan di Twitter "Ustazah Segera" di bawah.


Amboih..dah pandai komen yang buruk tentang PDRM ye Ustazah..??!!Ko tak ingat ke sebab PDRM la Yusof Haslam bagi ko job berlakon watak Polis beratus-ratus episod di TV RTM..?? TV kerajaan Malaysia lagi tuh...!! Tapelah PPH faham,selepas cita-cita nak kawin dengan orang bujang di REJECT..maka meroyan la sorang-sorang ke parti PAS'tard tuh..yea?? Itu boleh PPH faham lagi..Ni pehal pulak si Wardina "Psycho" pulak nak tunjuk bagus plak tuh? Menurut sumber PPH pulak,  si Wardina "Psycho" ni masa jahiliah dia pun lebih teruk dari orang lain..(tak perlu la PPH sebut kat sini sebab PPH bukan suka aibkan orang lain mcm PAS'tard tuh..) Tiba-tiba bila dah kembali ke jalan Allah ni kononnya, dia rasa dia pulak lebih bagus dari orang lain..orang lain semua tak ingat Allah dia seorang jelah bagus..macam sinomim dengan satu parti tuh??Parti apa ek?


Wardina suka PAS?

PPH sebenarnya tak pernah  minat nak cerita-cerita pasal artis yang lagi MAHA KELAM KABUT, MAHA POYO, MAHA HIPOKRIT nih..lagi-lagi kalau kita bercakap pasal ARTIS Malaysia yang konon-konon ala-ala Glamour Bollywood tuh..cuma bila dah artis Malaysia ni mula sibuk nak berangan jadi Ustaz atau Ustazah "SEGERA" ni yang haku tak boleh blah la..

Artis-artis Malaysia ni senang PPH cakap, semua bukan tahu kenang budi, apatah lagi nak hormat kepada pemimpin..??Yang mereka nampak jalan pintas ke syurga untuk buang dosa-dosa silam..betul tak PPH cakap?

0 comments:

Catat Ulasan

MEDIA PANGLIMA PATIN HITAM

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More