Isnin, 27 Ogos 2012

USTAZ AZHAR IDRUS NAIK FERRARI...LAMBANG PARTI PAS SEMAKIN ZUHUD..!!!!

FERRARI LAMBANG ZUHUD PAS
WWOHH...HEBAT PPH TENGOK KEZUHUDAN PUAK-PUAK NIH SEKARANG..SEMAKIN LAMA SEMAKIN ZUHUD...TERBARU USTAZ AZHAR IDRUS DI RUANGAN FACEBOOKNYA YANG MANA MEMAPARKAN GAMBAR BELIAU MENAIKI FERRARI..SAMBIL MEMBERIKAN DOA-DOA UNTUK DIAMALKAN SEMASA MEMANDU PULANG BERHARI RAYA DI KAMPUNG HALAMAN...

PPH MEMANG PUJI LA USTAZ AZHAR IDRUS NIH NAK NASIHATKAN ORANG YE DOK..!!TAPI PERLU KE USTAZ PAS NIH NAK TAYANG KERETA FERRARI LA PLOK..TAK ,KIRA LA KERETA PINJAM KE TIDAK...TAPI BUKAN ORANG PAS NIH KENA ZUHUD KE???

FACEBOOK "KAMI PEMINAT USTAZ AZHAR IDRUS"

INI KALAU DALAM GAMBAR INI BUKAN ORANG PAS NIH..KONFOM DAH KENA "JAJA" CERITA NI SATU DUNIA..SEDANGKAN SALAH SEORANG SULTAN HARI TU PAKAI KERETA SATRIA-NEO PUN KENA "JAJA" SATU MALAYA...PUAK-PUAK NIH BUKAN DIA KIRA..SULTAN KE TIDAK..ORANG ISLAM ATAUPUN TIDAK..SEMUA ORANG DIORANG NAK LANGGAR...!!!JANJI SAMPAI MATLAMAT KE PUTRAJAYA..SEBAB DAH LAMA SANGAT KAWAN DENGAN KOMUNIS DAP INI LA JADINYA...PUIHH..ZUHUD LA SANGAT...PAS NIK AJIS NIH..PUIII...!!!!

20 comments:

kecoh sial, suka hati la rezeki dia nak bawak ferrari..aiseh melayu zaman sekarang tengok orang senang sikit tak puas hati, MALAYSIA BOLEH ! _I_

Itu hang kena tengok puak-puak PAS sendiri la..sikit2 orang UMNO n BN suka je yg bermewah kononya...rupa-rupa Ustaz PAS pun suka bermewah..itu belum PPH kuar senarai hege kamera Ustaz Dajjal ni...body kamera je dah berbelas RIBU...PAS BOLEH BERMEWAH..ORANG LAIN TAK BOLEH PLAK...PUII!!!

Hehe...ada ramai pengikut ustaz dajjal maharaja lawak kat sini rupanya..hehe..sila..sila..komen..komen..penyokong zuhud ferrari hehe

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
salam saudara..tak baik menggelar orang lain dengan gelaran yang tidak baik..tu saudara seislam kita..al-fadhil ustaz bercakap atas kebenaran..membeli harta benda dengan hasil titik peluh dia sendiri..yang kita nampak usahanya..kenapa harus pertikai..saya tak nak bercerita panjang pasal isu plat yang melibatkan sultan..itu memang tercatat dlm website jpj..satu kebenaran..yg penting hormatilah orang yang lebih tua & tinggi ilmu dr kita..jangan mencerca mencari mengumpat orang lain..takut tak sempat mintak maaf sebelum menghembus nafas yang terakhir..kerana satu2 dosa yang tidak akan diampun oleh Allah melainkandengan cara meminta maaf dengan tuan empunya badan adalah mencaci & mengumpat..ingat..orang agama yang akan menguruskan jenazah kita hingga ke liang lahad apabila kita telah telah menjadi mayat..orang agama yang akan memberi ilmu akhirat untuk bekalah berhadapan dengan Allah di hari pembalasan..
والله تعالى اعلم..

WAK DAUS..CAM GINI LA..DARI DULU SAMPAI KE HARI INI..SULTAN-SULTAN MEMANG AKAN MENGGUNAKAN PLET-PLET SATU ANGKA..DAH BERPULUH-PULUH TAHUN DAH..JADI KENAPA NAK PELIK DAN TERKEJUT BILA KALI INI ADA SULTAN YANG PAKAI NO SATU DIGIT KE 2 DIGIT??ITU KELEBIHAN DIBERIKAN KEPADA SULTAN-SULTAN..OOH.SEBAB ORANG PAS BUAT ISU NI..SEMUA PAKAT TERKEJUT DAN PELIK BELAKA KE??HASIL TITIK PELUH MENDE??KALAU DALAM CERAMAH BUAT LAWAK BODO DAN MEMANGGIL ORANG LAIN DENGAN NAMA DAJJAL DAN SEBAGAINYA TU SEBAGAI PEKERJAAN MULIA KE?TAK PERLU RISAU PASAL DOSA SAYA YANG CUBA MENEGAKKAN KEBENARAN..RISAUKANLAH DIRI SENDIRI YANG MENGAGUNGKAN ORANG YANG MENABUR FITNAH DAN MENCERCA ORANG LAIN..

aiii... hasutan nampak.ustaz tu punya rezeki,tak soh cari pasai!!!

WAK panglima patin hitam,ustaz tu cakap benda yg betul.

Penyokong Pakatan ROmen..satu yg BEST tentang dorang nih...sama je kt mana2..bila kena tang batang hidung orang yang dorang suka, atau KEPALA dorang..ITU REZEKI ALLAH..ORANG LAIN DENGKI...bila TERkena kat orang BN or UMNO...PECAH AMANAH,DUIT RAKYAT, RASUAH,DUIT RAKYAT...PUIII..!!

PANGLIA PATIN HITAM..- KO CAKAP MCM BAGUS JEA.. NAK JEA AKU TGOK ORG NYA MCMNA.. BRO KALAU KO XSUKA DGN PAS KE ATAU APA2 KE PERGI MAMP%$ MAKA BAPAK KO LAH... TP KO JGN NAK KUTUK AHLI ULAMAK USTAZ DAN TOK GURU..KALAU KO TU HEBAT OR PANDAI. ASAL KO X TERKENAL MCM UAI?? SEBABNYER KO TU BODOH, ILMU CETEK, XADAPAT NAK SAMPAIKAN ILMU PADA ORG RAMAI... PASTU BARU PANDAI BUAT BLOG. DAH MELALAK DLM BLOG CKP TU CKP NI.. BRO BUAT BAIK DI BALAS BAIK.. BUAT JAHAT.. TAIK ORG BALING KAT MUKA LU..

HAHA..Azman Bob..pesal aku pun x kenal dengan muka bapak ko?bapak ko UAI ke?sori la kalau aku kutuk bapak ko..tapi ilmu bapak ko budak sekolah kafa pun tau..takat bagi ilmu jgn minum Coca Cola tu..budak sekolah boleh baca kat surat berantai kat internet jela..aku rasa baik ko tarbiah Awek ko anak AnuWOW tu.sibuk nak Melayu pun sama boleh murtad..PAS ko tu pun tak berani nak bukak mulut pasal isu nih...so tak payah ler tarbiah aku..ko bawak PAS "ANURINAZ" KO TU MASUK KUBUR...!!

Apabila seseorang itu telah ditutup hati nya, maka kalau ditarbiah seribu tahun pun takkan berubah. Sama la macam zaman nabi2 terdahulu yang mana umatnya yang menerima Islam hanya sedikit walaupun beratus tahun berdakwah. Hanya doa kepada Allah sahaja supaya diberi hidayah yang mampu dibuat. Harap maaf kalau terkasar bahasa.

"Apabila seseorang itu telah ditutup hati nya, maka kalau ditarbiah seribu tahun pun takkan berubah. Sama la macam zaman nabi2 terdahulu yang mana umatnya yang menerima Islam hanya sedikit walaupun beratus tahun berdakwah. Hanya doa kepada Allah sahaja supaya diberi hidayah yang mampu dibuat. Harap maaf kalau terkasar bahasa." Ini pun boleh jugak balik ke pengikut PAS nih..Mari sama-sama kita berdoa agar PAS ni tidak jauh sesat...ramai jugak dah pengikut tegar dia nih..sesat nih..lagi besar dosanya dari melambatkan laksana HUDUD.. NAUZUBILLAH..

itulah maknanya kita kena berjaya di dunia dan berjaya di akhirat.. kau yang tak faham.

assalamualaikum panglima patin hitam...berani itu kerana benar, dan takut itu kerana salah..... ehh berpantun plak saya yg daif ini yg hanya meminjam kudrat allah yg hidup sebagai khalifah dimuka bumi ini...saya ade beberape soalan nak tanya boleh tuan punye badan yg memakai nama panglima patin hitam

Waalalaikummussalam..ye tuan hanif ibrahim a.k.a. Adukataruna...sekiranya tuan adalah bukan dari puak yang ingin berkongsi kalimah Allah dengan agama lain..Insyallah saya akan cuba untuk menjawap dgn kudrat Allah berikan kepada saya juga...silakan Insyallah

macai2 agama umno tak faham la. ape yg tersirat dlm gambar tu, "kita nak kejar dunia, kejarlah.. tapi JGN LUPA kejar akhirat!!". maknanya, ko nak kerja 24/7 cari duit, rumah bungalow rm2 juta,keta ferrari 458 italia, minat golf.. tapi ilmu akhirat dan amal soleh MESTI/WAJIB buat untuk bekalan. yg menjadi persoalannya, sultan membazir pakai duit rakyat. contoh, cuba ko tgk istana sultan mirzan yg baru di chendering, k.trganu. besar nak mampos.. untuk ape tujuan macam tu? dah brape bnyk istana kat kuala terengganu sendiri, masih tambah 1 lagi istana besar gila? membazir duit rakyat namanya. kalau duit sultan sendiri tak ape la..

peminat bagi test drive pun kecoh, cuba selidik dulu baru post

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More