Khamis, 5 Julai 2012

TERKINI....!!!BEKAS KPPA BAKAL SERTAI PARTI PEMBANGKANG???

Mantan KPPA
Sejak ditamatkan perkhidmatan sebagai Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam (KPPA) pada 1 Julai 2012 yang lalu,  pelbagai pihak cuba memainkan isu penamatan servis beliau bagi kepentingan politik masing-masing. Pada masa ini juga, ramai tidak kurang juga ramai cuba melamar Tan Sri Abu Bakar supaya menyertai parti politik mereka dengan alasan parti politik mereka adalah parti terbaik bagi beliau membalas dendam ke atas pihak yang telah menjatuhkan maruah beliau sebagai Ketua Perkhidmatan Awam

Sememangnya jika mengikut trend semasa, Parti PAS adalah parti sedang aktif merekrut celebriti-celebriti dan bekas penjawat awam berprofil tinggi untuk menyertai parti mereka dengan harapan bahawa rakyat akan melihat parti mereka adalah sebagai parti pilihan rakyat Malaysia sebenarnya. Tapi bagaimana pula dengan parti Pakatan Romen (PR) yang lain.??TAK BEREBUT KE???HIGH PROFIL PERSON NIH??!!

Menurut sumber PPH yang baru sahaja terbisik di telinga PPH sebentar tadi, adalah dipercayai mantan Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam, Tan Sri Abu Bakar Abdullah sedang menimbangkan lamaran daripada parti "Cap Mata Dajjal"yang mana parti tersebut telah menjanjikan beberapa ganjaran kepada beliau. Untuk makluman pembaca setia blog PPH, berita ini pun bagaimanapun dikhabarkan melalui angin sahaja..Kesimpulannya, PPH rasa baik kita tunggu dan lihat sahaja..betul ke idok??

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More