Selasa, 3 Julai 2012

WAKIL DAP DAN PAS BERLAGAK PERIHATIN KENA HALAU MACAM ANJING .!!!

DAP PAS PIS PUS..
PPH nak tergelak pecah perut tgk gelagat  puak-puak DAP dan PAS cuba berlakon perihatin di  hadapan pintu utama Parlimen. Seramai lebih kurang 100 orang penunjuk perasaan berbangsa India telah berkumpul di hadapan pintu utama Parlimen bagi membantah sekeras-kerasnya kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub semasa Debat Sinar yang telah berlangsung pada 19 Jun 2012 yang lepas. 

Dalam debat tersebut, beliau yang menyamakan Perhimpunan BERSIH 3.0 dan perarakan keagamaan Thaipusam itu telah membakar api kemarahan kaum India di Malaysia terutamanya yang beragama Hindu. Kenyataan itu telah disifatkan sebagai satu penghinaan kepada agama Hindu.

PPH hanya mampu tergelak sorang-sorang melihatkan beruk-beruk dari DAP (China Doll mana tah?) dan PAS (Khalid Samad) yang cuba menjadikan HERO kepada kaum India..Tapi tak disangka-sangka kehadiran mereka dihalau seperti "hanjing" yang cuba berlakon jinak. Inilah petanda bahawa rakyat Malaysia yang berbilang kaum ini sudah mula sedar dan jelak akan penipuan dan lakonan Pakatan Romen (PR) terhadap rakyat Malaysia..

PPH tinggalkan 2 fail video yang menunjukkan bagaimana DAP dan PAS PIS PUS ini ditolak oleh kaum India..bagi tontonan peminat blog PPH..SILA SAKSIKAN...dan selamat gelak sampai pecah perut..ENJOY!!hehehe

















0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More