Selasa, 30 April 2013

(UPDATE #GE13) PANAS DARI MARKAS PAS..!! MUSTAPHA ALI KE SONGKHLA BELI SURAT NIKAH!!!


SIJIL NIKAH SIAM YANG DIBELI MUSTAPHA ALI
SELEPAS pendedahan ini http://mymassa.blogspot.com/2013/04/biodata-wanita-simpanan-mustapha-ali.html Mustapha Ali semakin terdesak. Tarikh 3 Mei 2013 semakin dekat. Mari kita baca emel ahli PAS di bawah.

Assalamualaikum WW Saudara Admin blog, Mohon disiarkan di blog saudara untuk sedarkan umat Islam di negara kita ini. Terima kasih.

Video Seks Mustapha Ali sudah sebulan lebih berada di alam maya, sehingga ke hari ini Setiausaha Agong PAS, Mustapha Ali tidak dapat mempertahankan dirinya, parti PAS dan keluarganya. Dia berdiam diri, maknanya jika berdiam benarlah berlaku perbuatan Zina itu.

Semakin hari kami ahli PAS semakin malu hati kami untuk mempertahan PAS, bagaimana hendak Istiqamah jika video SUA PAS Mustapha Ali ini sedemikian rupa, amat memalukan.

Minggu lalu, jamaah kami di Rusila banyaklah memberi hujah mereka bagaimana mahu membantu SUA PAS, Mustapha Ali yang kini sudah berzina sejak sekian lama rupanya.

Sekarang kami dengar pula kononnya SUA PAS, Mustapha Ali mahu buat Kenyataan Akhbar pada 3/5/2013. 

Soalnya selepas lebih sebulan kenapa baru 3/5/2013 nak buat, kenapa tidak hari pertama lagi? 


Kenapa tidak menafikan dan angkat sumpah Wallahi Wabillahi Watallahi yang dua ekor itu bukannya Mustapha Ali dan wanita simpanan? 


Kenapa tunggu nak dekat Pilianraya baru nak buat?



TERDESAK: MUSTAPHA ALI KEJAR MASA KE SONGKHLA SEBELUM 3/5/2013 BELI SIJIL NIKAH PALSU
Sijil Nikah Songkhla
Saya sebagai ahli PAS sangat terkejut bilamana SUA PAS Mustapha Ali dalam keadaan terdesak telah pergi menghantar orang-orangnya pergi ke Songkla atau Sadao, di Siam sana untuk membeli Sijil Nikah Palsu. Patutlah ambik masa sampai sebulan lebih baru nak jawab pada 3/5/2013.

Kami tahu Mustapha Ali ada rekod buruk dalam PAS, selain panas baran dan suka cakap merapu, Mustapha Ali juga malas hadir mesyuarat seperti mesyuarat PASTI kami. Tapi dia memang rajin turun Kuala Lumpur untuk mesyuarat sambil bawa beg james bondnya tu. 

Geng-geng PAS memang suka tidur di hotel ...tana di Kuala Lumpur. Geng-geng PAS kata budak perempuan itu kerja SPA semua orang PAS kenal, Mat Sabu pun kenal. Ada juga sampai di telinga Mat Sabu pun gatal nak pakai. Tapi tak tahulah kalau dah pernah pakai juga.

Barulah kami tahu, rupa-rupanya orang PAS ne kepala saja nampak warak pakai kopiah, baca Quran baca Hadis di depan kami, rupa-rupanya semua mereka hikpokrit.

Hal Mustapha Ali ini hal besar, ini hal Zina, kalau bini dia kenapa tak tunjuk Sijil Nikah dalam masa 24 jam, ini dah lebih sebulan? Kalau bini dia, tak kan cerita rumah sewa, pindah rumah malah ambik wang dari sampul surat. Memang laku Mustapha Ali ini zina zina zina. 

Ana Mufarraqah.
Maahad Darul Quran Rusila.
17 Jamadilakhir 1434.

SUMBER: MYMASSA.BLOGSPOT.COM

 **PPH RASA PAK MUSTAPE TAK PAYAH NAK BUANG MASA NAK BUAT PC LA BAGAI, DAH TERLAMBAT LA NAK BAWA KELUAR SURAT NIKAH SONGKHLA TUH..PATUTNYA DARI HARI PERTAMA VIDEO TU KELUAR PAK MUSTAPE KENA BERI PENJELASAN...TAPI ADA JUGAK ORANG PAS NAK PERTAHANKAN JUGAK...LANTAK LAH..MALAS PPH NAK MIKIR...

1 comments:


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Catat Ulasan

MEDIA PANGLIMA PATIN HITAM

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More