Isnin, 8 April 2013

(UPDATE #GE13) PANAS..!!!300 ORANG AHLI CABANG PKR INDERA MAHKOTA CABUT DARI PARTI..!!!


Tidak dapat dinafikan kemelut yang melanda Parti Keadilan Rakyat di Negeri Pahang pada ketika ini semakin bertambah buruk hari demi hari.

Sejak bermulanya insiden 'Boo...' dari kalangan ahli - ahli PKR sewaktu pengumuman yang dibuat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, kini timbul pula masalah lain.

Jika sebelum ini, kita dapat lihat dengan jelas bagaimana kepimpinan Datuk Fauzi ditolak kepimpinan Negeri apabila Azan Ismail meletakkan jawatan.

Kemudiannya, beberapa ahli PKR Paya Besar turut mengikut jejak langkah Azan dan bertindak secara drastik untuk keluar dari parti tersebut.

Jelas, kepimpinan Datuk Fauzi bukan baru ini menjadi bahan pertikaian tetapi sejak awal beliau melangkahkan kaki keluar dari UMNO lagi.

Ramai yang mempersoalkan, dimana kredibiliti Datuk fauzi sebagai seorang pemimpin? Beliau bukan seorang Ketua Cabang. Bagaimana beliau boleh jadi Pengerusi Negeri?

Sewajarnya, sebagai seorang Ketua Umum, perkara sedemikian akan berada dalam pertimbangan Datuk Seri Anwar. Namun malangnya, perkara tersebut tidak berlaku.

Suara ahli PKR diperingkat akar umbi seolah - olah telah dipinggirkan begitu sahaja. Malah, sehingga ke hari ini, nama Datuk Fauzi masih disebut - sebut oleh Anwar.

Tidakkah itu bukti bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak lansung mendengar gerak nadi orang bawahannya sendiri? Bagaimana mungkin beliau dapat memimpin Negara kelak?

Mungkin jelak dengan cara kepimpinan sedemikian membuatkan 300 orang ahli PKR termasuk Timbalan Ketua Cabang bertindak keluar parti malam semalam.

Tindakan itu dilakukan sewaktu jamuan makan malam sempena Majlis Jalinan Kasih Kelab Pembangunan India Kuantan Pahang bersama YAB Menteri Besar semalam.


Dalam Majlis tersebut, mereka juga turut membaca ikrar taat setia dan akan menyokong Barisan Nasional yang dipimpin oleh Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bagi mereka, hanya Barisan Nasional sahaja yang mampu untuk memperjuangkan hak serta menjaga Kebajikan rakyat terutamanya kaum India diseluruh Negara.

Selain itu, mereka juga turut menempelak kepimpinan PKR yang jelas bukan sahaja tidak mengendahkan mereka, malah turut tidak mengambil berat terhadap kaum tersebut. 

Persoalannya sekarang, jika ahli sendiri pun PKR buat tak layan, apatah lagi dengan kita orang biasa? Memang jelas perjuangan PKR bukan untuk memperjuangkan rakyat. Sebaliknya untuk kepentingan diri mereka semata - mata!!!
SUMBER : semuthitam80.blogspot.com 
** Dalam pada itu untuk menguatkan lagi punca utama ahli-ahli PKR nih keluar dari parti adalah berpunca dari penyokong yang tidak senang dengan perlantikan Si Poji Ketot menggantikan Azan Ismail sebagai calon ahli Parlimen PKR dalam PRU 13 yang bakal tiba..

PPH nak kongsikan video si poji ketot di BOO oleh penyokong PKR sendiri..dan riak wajah pemimpin pembangkang yang hadir bersama beliau jelas terkejujt dengan sambutan negatif dari penyokong PKR Indera Mahkota..SILA KLIK SINI
 

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More