Rabu, 27 Mac 2013

(UPDATE LAHAD DATU) PANAS..!!! VIDEO DALANG KEKACAUAN NEGAR DIBONGKAR..!!


PPH nak berkongi dengan pembaca blog PPH dengan satu posting dari blog sahabat, LensaKini (http://lensakini.blogspot.com/2013/03/inikah-dalang-pencerobohan-di-lahad-datu.html#post-title).













Amat menarik bila seorang lelaki mendedahkan satu projek yang didalangi oleh individu yang dikenali sebagai ECONOMIC HIT MAN.

PPH juga mendapat tahu dari sumber perkara ini telah dirakamkan di dalam sendiri di dalam sebuah buku yang mendapat anugerah TERLARIS DI NEW YORK TIMES satu ketika dahulu.



Rupa-rupanya individu yang bercakap dalam video tersebut adalah penulis buku di atas. Kepada pembaca yang berminat, anda boleh membuat carian, kajian dan bacaan anda sendiri mengenai ECONOMIC HIT MAN iaitu individu yang diupah untuk menggunakan segala peruntukan yang ada untuk menjatuhkan sesebuat Kerajaan.

PPH tertarik dengan pendedahan yang dibuat oleh lelaki tersebut dengan menyatakan bahawa US menggunakan ECONOMIC HIT MAN untuk mewujudkan demonstrasi yang kononnya rakyat sesebuah negara membenci Kerajaan sedia ada di negara tersebut. Contoh yang diberi dalam temubual tersebut adalah di Venezuela. Dan persoalannnya adakah perkara yang sama juga berlaku di Malaysia?? ECONOMIC HIT MAN juga melakukan perkara yang sama di Malaysia melalui BERSIH 1,2, dan 3???

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More