Rabu, 4 Julai 2012

NURUL IZZAH MAHU TEMA HARI KEMERDEKAAN "JANJI DITEPATI" DITUKAR KEPADA "PUNGGUNGMU BAPAKU LIWATI"???

Nurul "Psycho" Izzah
Anak perempuan Anuwar, si Nurul 'Psycho' Izzah dok sibuk meroyan ala-ala 'Intelligent' di laman webnya dalam artikel bertarikh 4 Julai 2012, berkenaan tema Hari Kemerdekaan pada tahun ini yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri kita iaitu "Janji Ditepati". Secara ringkasnya PPH huraikan, budak hingusan yang tak cukup masak ni mendakwa, kerajaan BN pada hari ini hanya menunaikan janji pembangunan serta tanggungjawab asas yang wajib sahaja yang biasa dilaksanakan oleh sebuah kerajaan negara lain seperti membina sekolah, jalanraya, memberikan perkhidmatan perubatan, menjaga kebajikan rakyat dan sebagainya. Tetapi di sebaliknya kerajaan memungkiri kepercayaan rakyat dengan memberikan konsesi tol kepada kroni, mengenakan tarif elektrik yang mahal, SBPA yang terbengkalai, menggantikan Akta ISA dengan sistem yang seakan sama, serta kerajaan tidak demokratik apabila membantah secara rasmi diplomat menjadi pemerhati kepada perhimpunan BERSIH 3.0 baru-baru ini.

Si Nurul 'Psycho' Izzah ni memanglah BODOH TAK BOLEH NAK DIAJAR, PANDAI TAK BOLEH NAK DIIKUT..!!PPH nak mintak budak ni cermin-cerminkan lah BAPAK hang tu dulu..apa yang BAPAK hang dah buat untuk negara??Apa yang Pakatan Romen (PR) dah beri balik kepada rakyat??Habuk pun tarak..!!!Sibuk mengumpul kekayaan dari hasil jualan pasir, meluaskan industri maksiat, memecahkan belahkan orang Melayu itu sahaja yang PPH nampak ..Hang tu Nurul pun sama jek..apa yang orang Lembah Pantai dapat sejak hang jadi YB?!! Masa nak dekat PRU-13 ni barulah terhegeh-hegeh nak turun padang tunjuk muka 'cute'..kalau tidak, nak nampak muka hang pun HARAM...!!


PPH nak pesan sedikit sahaja kat Nurul 'Psycho' Izzah nih ;

1) Tema Hari Kemerdekaan,"Janji Ditepati" , bagus apa tema tu?? Asalkan jangan tema "Punggungmu Bapaku Liwati" sudah lah..hehe

2) Kerajaan bukan bantah pemerhati dari luar negara tapi yang kerajaan bantah adalah diplomat asing sertai perhimpunan BERSIH 3.0 sebagai peserta..jangan nak buat-buat BODDO plak...(tapi memang hang BODO pun..!!)






0 comments:

Catat Ulasan

MEDIA PANGLIMA PATIN HITAM

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More