Isnin, 16 Julai 2012

SAHIH!! KHALIFAH LIM GUANG ENG LEBIH ISLAM DARI NIK AZIZ..??!!!



Bersempena  dengan Sukan Malaysia ke 14 Pahang 2012 yang bakal melabuhkan tirainya pada malam ini, PPH sengaja ingin mengajak pembaca blog PPH untuk sama kita menilai sejauh mana benarnya kesungguhan ulamak-ulamak "bendera hijau bulat di tengah" nih. Sebenarnya PPH nak ajak berfikir sejenak tentang keikhlasan parti PAS'tard yang acapkali dengan perasaan bongkak mengKAFIRkan orang lain atas dakwaan "Islam PAS'tard" lebih syumul daripada Islam orang lain.

Atlit Wanita Pulau Pinang
PPH tidak ingin nak "melebe" (kata orang Pahang) lebih jauh lagi, cuba kita lihat sahaja kepada atlit-atlit yang mewakili negeri masing-masing semasa Sukma yang serba meriah nih..Kawan rasa amat teruja la bila nengok ke budok pompuan wakil Pulau Pinang tempoh hari..dah ler hebat "Lipat Gulung", bertudung pulok tuh..Tapi bila PPH nengok ke acara olaharaga pulok, PPH terkejut jugak nengok atlit-atlit wanita wakil negeri serambi Mekah ni tak pulok memakai baju sukan menutup aurat?? Ke mana pulak pergi Islam contoh PAS yang menjanjikan Syurga tuh?

Atlit Wanita Kelantan
Kalau di saluran media pembangkang heboh la dok kabor, wanita-wanita yang berada di negeri Kelantan akan didenda kerana tidak memakai tuduh oleh pihak penguatkuasa negeri Kelantan dan kerajaan PAS Kelantan tidak akan berkompromi? Tapi di temasya SUKMA lain pulok citernya. Adakah kerajaan PAS Kelantan ingin mempromosikan kepada pengundi bukan Islam bahawa Islam PAS makin terbuka, (itu yang terbukak-bukak tuh..??), manakala Ketua Menteri Pulau Pinang pula cuba menunjukkan kepada pengundi Islam bawah DAP sekarang sudah terlebih Islam berbanding parti PAS'tard? Apa pun matlamatnya, PPH nak  kabor ialah,kita ada kepala otak kita sendiri fikir jelah...adakah orang-orang sebegini kita nak jadikan pemimpin negara kita??!!


P.S. PPH rasa dorang nilah Dajjal kat Malaysia nih..!!!

0 comments:

Catat Ulasan

MEDIA PANGLIMA PATIN HITAM

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More