Isnin, 2 Julai 2012

TERKINI..!!! LAPAN ORANG FINALIS BERJAYA TERSENARAI SEBAGAI AHLI SYURGA..!!KONFOM!!


PPH baru sahaja menerima satu senarai terkini ahli-ahli yang dipercayai bakal mendiami "Syurga"!!!..Senarai tersebut terdiri daripada 8 orang artis Malaysia yang dikatakan ingin mencuci dosa-dosa silam mereka dengan menyertai parti yang makin "Kelam-Kabut" @ "Carca Marba" tidak lain dan tidak bukan Parti Ajaran Sesat Semenanjung Malaysia (PAS).

Adalah dipercayai bahawa salah satu cara menyucikan dosa-dosa mereka adalah dengan memberikan ceramah di pentas politik parti ajaran sosat tersebut dan membanding-bandingkan parti sosat tiu dengan parti Islam yang lain di Malaysia. Agaknya parti yang mana memperjuangkan Islam sebenar di Malaysia ini ek? Of course la (PPH belajau dari OO..My English..!!) Parti UMNO..kan..kan..?

PPH sebenarnya tidak paham kenapa la pulak bila nak bertaubat je kena masuk parti PAS...???!!! Bila nak bertaubat je kena masuk parti PAS...???!!!  Di dalam Al Quran ada cakap parti PAS itu parti ISLAM sebenar ke? Sedangkan pemimpin puak-puak PAS'Tard tu pun siap mengaku tentang tiada istilah menegakkan Negara Islam di dalam Al Quran..!!!SO Per Cer??Artis-artis ni dah terdesak GAMAK NYE??


PPH nak nasihatkan kepada artis-artis atau sesiapa sahaja dan diri PPH sendirilah, kalau benar-benar ingin bertaubat ke jalan ALLAH S.W.T. tu agar carilah ulamak-ulamak yang sahih dan tidak terlibat dalam arena politik semata-mata..bukan apa takut NIAT nak pulang ke jalan ALLAH tetapi makin jadi sesat pulok sampai nak guna GPS pun dah tak jumpa jalan PULANG dah...Renung-renungkan lah ye..


Sumber: ulatdankulat.blogspot.com

 

1 comments:

Salam, pandangan ku mudah, aku risau orang yang mempermainkan agama itu bakal menempah tempat di neraka allah. Kini baru ku faham, manusia mengadai agama demi keuntungan yg sedikit. Manusia lebih rela mendspstkan keredhaan manusia dari keredhaan Allah. Ya Allah, walaupun aku ni kurang berilmu, namun ku mohon kau suburkan takwa dan iman ku ini. Kau selamatkanlah kami dari kebinaasaan umat akhir zaman ini.

Catat Ulasan

MEDIA PANGLIMA PATIN HITAM

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More