Rabu, 20 Jun 2012

FUZIAH SALLEH TAK AMBIL BERAT TENTANG PENDUDUK KUANTAN???

Di kala sedang sibuk laporan PSC berkenaan Lynas dibentangkan di Parlimen bermula 19 Jun 2012 (semalam), ahli parlimen Kuantan, Fuziah Salleh sibuk pula bermewah-mewahan di kota London dengan alasan beliau sedang menyertai lawatan sambil belajar. Maka sudah  "Terang lagi Bersuluh" yang isu radiasi Lynas ini semata-mata untuk  mendapatkan 'Political Mileage' untuk diri YB Parlimen Kuantan ini sendiri.

Tanyalah sendiri penduduk di Kuantan ,berapa kali YB Kuantan betul-betul ke lapangan untuk mengambil tahu dan menyelesaikan tentang masalah rakyat di sekitar Kuantan?Berapa kali jugak lah YB Parlimen Kuantan kita nih bawa isu-isu masalah penduduk kawasan Parlimen Kuantan untuk dibentangkan di Parlimen? "Radiasi Kilang Lynas, Radiasi Kilang Lynas", itu jelah MODAL nya. Apabila isu-isu ini telah disiasat dan sedia dibentangkan di Parlimen, "Tauke Radiasi" ini cabut lari plak.Pe jadahnya?? Apa penting sangat "Lawatan Sambil Belajar" di London tu kalau nak dibandingkan dengan kepentingan penduduk di Kuantan?Dahla tuh..dalam Twitternya , BN kononnya sibuk tengah hentam PR sebab orang kuat Anti-Lynas (diri dia)  tidak hadir..Hello macik..ada sape-sape ke paksa ke hang pergi ke London tuh?Macam ni punya ahli Parlimen pun ade ka??

PPH masih ingat lagi sebelum timbul isu kilang Lynas nih masa selepas PRU 2008, si Fuziah Salleh ni bukan tau jadi YB..PPH selalu jumpa YB nih dok edar risalah PKR pasal isu tempatan yang tah ape2 tah di pasar-pasar malam..bila dengar sahaja nama dia mungkin tak dicalonkan oleh PKR pusat untuk PRU 13 nih..mula lah menggelabah katak.. tup..tup..Loji Fukushima di Jepun meletup..terus si Fuziah ni curi idea untuk menakut-nakutkan penduduk Kuantan khususnya penduduk berbangsa Cina khasnya. Nasihat PPH kepada YB Fuziah..jadi-jadilah nak takut-takutkan penduduk Kuantan, YB Fuziah oii...!!!! -Posting ini diilhamkan oleh semuthitam

0 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More